mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 14 november 2007

onsdag 14 nov 2007

med Gänget på lunch
Viktop gänget är mycket viktigt i mitt liv
dom förstår och vet va man talar om
när man säger att om jag äter ½påse godis mår jag PEST
eller jag vill inte äta för jag är inte hungrig
då är de någon som slår näven i bordet och ryter....ÄT
så tack ni alla vänner på viktop.se för att ni finns
KVÄLLEN var vi i Tillberga på

"Jam session med swingstuk" är rubriken på de jazzaktiviteter som arrangeras på Parkgården i Tillberga. Öppet hus för såväl publik som spelsugna musiker, där huskompet består av Fårat Gäng, dvs Stig Nylén, piano, Lars-Erik Lindkvist, gitarr, Lennart Fager, bas och Leif Larsson, trummor.

1 kommentar:

*Sanna* sa...

i mitt fall är det oftast du från viktoparna som ryter ät =)