mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 2 november 2007

solen skiner och de är FREDAG

Förbanna
inte mörkret
tänd ett ljus

just nu skiner solen från en klarblå himmel, men tillkvällen blir de MÖRKT mycket mörkt, vi skall till kyrkogården och göra som flera tusen andra tända ett litet ljus och minnas dom som är döda.

Skulle gått på vattengympa i dag men jag känner att jag VILL inte, jag känner att min ork inte finns, är oxå lite yr i huvudet så jag hoppar över de i dag. De kommer fler fredagar här i livet
i dag blev jag riktigt förvånad när posten kom, Det damp ner ett stort tjockt kuvert adresserat till mej, men de stod en text på tvären......."jag tyckte din man oxå skulle ha en t-shirt! J"

de var från Jonas o Musses religion.......
Jag har lyckats vinna en t-shirt på deras hemsida och sen ville dom ha kort på sina annhängare, vi tog ett kort och sände in där vi var båda två jag i "fina" t-tröjan och maken i "vanlig" skjorta,
Nu kan vi båda gå omkring med stiliga T-shirts med texten
JONAS OCH MUSSES RELIGION

Inga kommentarer: