mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 8 januari 2008

Fisketur



dagen har som alltid bjudit på bra väder
lite moln för solen runt +30°
en typisk kambodjabåt tog oss ut på havet
för en fisketur. våra grannar i rum 16 hade bokat
och vi hängde med
Lennart lyckades dra upp en prickig och en randig


fisk "stora" som en liten abborre







det var rev på en petflaska bläckfisk som agn
roligt var de och otroligt skönt ute på havet
båten hade ett tak så man hade lite skydd mot den värsta solen

när vi kom iland tog vi oss ett dopp på Hawaie beach




hem och åt lite ris/grönsaker och planerade för en
tripp upp till Ankor
vi åker upp på torsdag och är här åter på söndag
få se om jag hittar nått att skriva på under dom dagarna

Lennarts tvätt var klar och vi åt på vårat spesse ställe
i kväll blev de grillade jätteräkor sallad och ris öl,vatten och te
10 US dollar

just nu slåss jag med en massa mygg som flyger runt benen
och jag har ingen myggmedel här vid datorn


resultatet av myggen



kram god natt
för här är kl 21.15

Inga kommentarer: