mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 20 januari 2008

Fredag 11 januari

Tuppen gal 04.10
Frukost på lilla stället på hörnet
Tur vi inte skullemed flyget! ! ! !
fast vi förbeställt i går kväll
så tog de EVIGHETER att få in
lite te och en omelett
Byter ställe i morgon bitti
Bussen tog oss till 5 tempel i ytterområdet
ett miss mass av hinduism och budism
VARMT
Åt lunch inne på ombådet Khmer Village
GOTT I GOTT GOTT får jag säga
När vi återvände till Siam Rep stannade vi på ett ställe och köpte godis + tyg som jag kommer att använda som dukar
det var bara ett "stånd" efter vägen
jättetrevligt för här var de ingen som drog
och slet i mej hela tiden
Jag blir så trött på alla stackars barn som
skall sälja kort, armband, böcker, bambuflöjter
och hela tiden tjatar och tjatar
jag fattar ju att dom måste men ändå
På vägen hem blev vi avsläpta vid ett
varuhus (guiden fick väll nått för de)
man kunde köpa siden och lite sånt DYRT
Mina myggbett ser så fula ut att det blev en tur till
apoteket och en tub ONCOTOSE hydrocortison
Nu ser även Lennart ut att ha fläcktyfus på benen
så tuben kom väl till pass.
Kvällsmat tillsamman med Micke o Anett på en
Thai resturang vi blev i alla fall mätta,men
roligare var de inte
Kaffe o Te på en liten bar i nätheten av hotellet
där dök dom andra i gänget oxå upp

Inga kommentarer: