mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 21 januari 2008

lördag 12 januari

Bytte frukostställe i tron att de skulle gå lite fortare HA HA

vår guide Lucy har blivit förkyld och i dag fick vi se de jag åkt hit för

Ta Phrom, Bayon och ANKOR

helt otroligt går inte att beskriva med ord

tyvärr så är man ju inte ensam om att vandra runt

3 miljoner på ett år och en turistsesång är 9 mån

Japaner Korianer Kineser och Australien är dom ledande

Japanerna är värst dom skall ta gruppbilder och enskilda bilder hela tiden och tar ingen hänsyn till att även andra skulle vilja ha en bild då och då

Till lunch åt jag AMOK soppa som omväxling *ler*

fick den serverad i en kingcoconöt lite häftigt och mycket gott

på kvällen så åkte Anette, Micke, jag och Lucy (som blev sjukare och sjukare ju längre dagen gick) hem medan dom andra kollade solnedgången tillsammans med några tusen till.....

Kvällen, tog "våran" buss till Red Piano där vi åt en mycket god mat till mycket hög musik. vi bjöd Caffisen och hans syster på mat

de var första gången tjejen var på restaurang

Lennart har fått "sol" blåsor på hela armarna.

Nu i kväll är de dock bättre

Inga kommentarer: