mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 21 januari 2008

måndag 14 jan



tidig frukost för mej




Lennart får sin på sängkanten


åkte till "brända" marknaden och gick där i flera timmar

hittade lite småsaker till "ossian" pyjamas till mej (skall köpa fler)

en hållare till myggspiralen

Te o scons på Star Fish

Dumpade så jag sov på soffan där

jag har väll aldrig legat på en "restaurang" och sovit
men nu har jag provat och de gick så bra så
Marie skulle på massage i dag men hon hittade inte stället
de var BORTA!!!!!! revet veck
Anette o Jag tog en Tuk-Tuk till domblinda massörerna
5 US dolllar för en timme
så himla skönt och va duktiga dom var
MYCKET BRA
Lasse hade för flera dagar sen talat med någen "kristen" man på marknaden om lotusrötter (bra för hälsan)
han hade vist nämnt i förbifarten att han bodde på rum 19
i dag kom en leverans med rötter, Marie visste inget och vet inte om de är rätt rötter heller *fniss fniss* typiskt Lasse
kvällens mat tillsammans med Micke o Anette 24 US dollar för oss 2
2 stora Ankor och en liten, 1 te och 3 drinkar
jag tycker inte man kan klaga

Inga kommentarer: