mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 21 januari 2008

Tisdag 15 jan

Lennart Micke o Lasse har varit i hamnen, kul för dom *fniss fniss*
Anette och jag tog vår Tuk-Tuk till "lugna stranden" vi var själva över en timme
när killarna kom var de hela NIO pers som solade och badade
vilket strandliv *ler*
När vi satt och åt kom Lasse han hade vandrat längs stranden Han försökte hyra trampankan för att "trampa vatten" tillbaka till Marie som låg på stora stranden, men de gick inte *ASG*
han fick allt promenera tillbaka (utan mat o vatten)

Hem till hotellet och balkongen med Harry P och en kopp svenskt pulverkaffe

jag satt en timme vid datorn men dom hade ändrat tangentbordet och datorn var dessutom så himla seg så man orkar inte (så nu blir det att skriva i bok så länge och föra över till datorn när jag är hemma)

Kvällen hos Rasta Fransmannen på Sports bar, Micke och Lennart åt MARLIN riktigt gott

Inga kommentarer: