mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 16 maj 2008

en trevlig dag

det har varit en mycket bra dag
lunchen intogs på stan Broccoli o ädelostpaj

var till husläkaren en sväng för att kolla lite värden
fick Järn, Kalcium, D-vitamein och B12
värdena var inga katastrofer men låga

åkte sen diret till självhjälpsgruppen på Tomaskyrkan, Anki kominte i dag för hon mådde "pest" men iv hade Anett där från ledningsgruppen De var kul Kascha är fortfarande överlycklig för hon skall få sin viktop i höst och jag förstår henne
Irene har de körigt på jobbet FÖR körigt



kvällen till Vallby friluftsmuseum och Tillberga teatern där de hölls en jazzkväll till Olle Ås ära
17 topp musiker som spelat med Olle under åren underhöll i kylan
alla pengar som kom in under kvällen gick till Svensk-Tibetanska Skol-och Kulturföreningen
http://www.tibet-school.org/swe/index.asp
jag hade långärmad skjorta ylletröja och vinterjacka, långkalonger och jeans vantar och jag borde haft mössa Dharmini hade med en filt som vi lindade in benen i

Efterfesten belv hemma hos Majbrit Gassby Vilken kvinna, och Lobsang hade kommit från Stockholm de var så himla trevligt

Inga kommentarer: