mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 18 augusti 2008

mammas lampa

Mammas kökslampa tappat taget och ramlat ner i bordet
vilken tur att mamma inte satt där just du!

Så i dag skulle jag köpa en nu lampa
En sån med hissanordning
jo då jag åkte till Erikslund och lampaffären där
799:- tyckte de var för mycket
åkte sen tvärs över stan till IKEA
men där fanns de inte en enda sån lampa
(köpte dock en ny sladd till oss själva och vår kökslampa)
åkte nu ner till centrum och Amper
hittade samma lampa som på Erikslund för 799:-
suck jag köpte den. Fick med 2st 100W så nu skall väl tanten se

I morse ringde jag till tandläkaren för att mamma ska dit på onsdag och hon behöver nån medicin (hon äter blodförtunnande) Roland skulle fixa recept till Coop men när jag skulle hämta ut de nu i kväll fanns de inte där SUCK

jag är så himla trött på att bara åka hit och dit och inte få nått gjort de var min lediga dag som for

så i kväll var vi ut till Tillberga och monterade upp lampan i alla fall
får åka ut i morgon med medicinen hoppas nu bara den finns där då

Inga kommentarer: