mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 31 augusti 2008

sondag pa Guernsy

vi ar som sagt pa en underbar lite o
har jobbat och shoppat
Sten kor oss i en rod liten buss
han kor som en busschaffor som har missat tabellen
de SMALA gataor sa in i bomben
i gar nar jag var ner tillstan kom det en biloch jag
den kunde inte kora om mej
hoga murar pa bada sidor
bilen fick kora efter mej tills vi kom till en korsning
hoga underbara murar pa alla sidor fulla av vaxter
lagger in bilder nar jag kommer hem

i dag skall vi pa gudstjanst i Vale
och sen blir de forsamlingsbesok dar

jag kan tycka de ar lite trottsamt med all engelska men de gar bra anda

jag har handlat en sa underbar troja
en "duvbla" skulle man nog kunna saga
sen har jag kopt 4 nallar, 1 katt, en bla elefant pa hjul, brod fran Gurensy och likasa cider har fran on vist ja jag har ju kop godis ocksa med kossor pa

jag ar nu VALLDIKT kaffesugen, frukost om 30 min

Inga kommentarer: