mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 25 augusti 2008

UTMANING

Hanna L har utmanat mig och här kommer mina svar på några frågor:

Fem saker på min att-göra-lista idag:
*posttermenalen med församlingsbladen
*åka till tillberga och lämna f-blad till utdelarna där
*åka ner till stan och in på SEB och betala dödsboet räkningar
*göra ett blad med bilder från Tillberga församling (bilder som skall med till England)
*packa inför englandsresan (åker på onsdag)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
hur tusan skall jag komma ihåg de??
planerade inför klädbytardagarna förmodar jag

Ställen jag bott på:
Tillberga 1947-1949
Västerås 1949-1959
Tillberga 1959-1966
Västerås 1966-1968
Hökåsen 1968-1984
Tillberga 1984-2001
Västerås 2001

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär:

*köpa Yttervik
*sluta jobba och flytta till Yttervik
*köpa nya bilar till barn o barnbarn och en till oss själva
* RESA till Tibet och hälsa på våran Pelmo (fadderbarn)
* ge pengar till "våran" skola i Tibet



Svara på alla frågor.

Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar!
Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört.


dom utmanade är
Ann
Bitte
Sanna
Anette
Hannah
Veronica

1 kommentar:

anette sa...

ahhh, så kul vännen. Inte visste jag att du hade en blogg. ska läsa lite mer när jag skrivit inlägget.
Kram

anette