mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 26 oktober 2008

söndag förmiddag

Jobbarhelg = konfirmandhelg

Fredag kväll träffade vi dom "små" liven för första gången
fast de var ju inte riktigt sant för vi har ju träffats på onsdagsmässorna

Men nu var de första gången dom hade LÄSNING så att säga
mycket kul dom är lite tysta men helt OK
ämnet var vem är JAG

Lördag 10-16
jag hade beställt mat på Emilios pasta
först visade de sej att han inte skulle kunna sända faktura!
när jag kom dit visade de sej att han inte tog kort!!!!!!!!!
+ att han var ½ timme försenad med maten........SUCK

dagens konf ämne var GUD + JESUS
när jag kom med maten hade dom börjat göra ett fotoreportage om Jesu liv
MYCKET BRA..(kommer att lägga ut bilderna i morgon)
de tog längre tid än vad vi tänkt med reportaget så assarna fick baka muffins till efm fikat (och till kyrkkaffet i dag)

Kvällen var vi nere hos Gunilla o Kjell på 3:an vi hade så trevligt blev kvar till ½2 tror jag

I dag Söndag skall vi ha undervisning + gudstjänst i Tortuna kyrka
vi skall börja med nått nytt vi skall ha kaffe INNAN gudstjänsten 15.30, mitt förslag. För efter vill man hem och äta men vid 15 är i alla fall jag fikasugen

Nu skall jag se om jag kan sticka färdigt Annaevas dagisvantar

Inga kommentarer: