mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 30 november 2008

humor

Vi Tjejer är fulla hela veckan:
MÅNDAG-ONSDAG är vi praktfulla.
TORSDAG är vi förväntansfulla.
FREDAG är vi beautyfulla.
LÖRDAG är vi skitfulla och
SÖNDAG är vi förhoppningvis ångerfulla.
Sänd detta mail vidare till de härliga tjejer du känner!



Ha en underbar dag i dag alla fantastiska tjejer!

HISTORIER OM KVINNOR:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Han sa: Använder du BH? Du har ju inget att stoppa i den ..
Hon sa: Du använder ju byxor . ...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Han sa: Ska vi försöka ändra ställning ikväll ?
Hon sa: Det var en jättebra idé, du stryker och jag sitter i soffan och
sover!
------------------------------------------------------------------------------------------------
På en vägg på damtoaletten . . 'Min man följer efter mig överallt'
Skrivet precis under . . 'Det gör jag inte alls' ... ...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Varför är gifta kvinnor tyngre än singelkvinnor?
Singelkvinnor kommer hem, ser efter vad som är i kylen och går och
lägger sig!
Gifta kvinnor kommer hem, ser efter vad som är i sängen och går till
kylskåpet!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mannen: Gud, varför gjorde du kvinnan så vacker?
Gud: För att du skulle älska henne
Mannen: Men, varför gjorde du henne så dum?
Gud: För att hon skulle kunna älska dig

Inga kommentarer: