mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 2 november 2008

söndag

ja mår så märkligt känner mej mer än LÅG

var på minnesgudstjänst i går kväll och grät floder
tur att mamma inte var med för hur skulle jag ha fixa henne oxå
jag vet att jag inte behöver vara DUKTIG hela tiden men de vill jag vara ändå

skulle vilja vara bara JAG en hel dag och inte den som skall fixa och dona hela tiden jag känner att detta håller på ta musten ur mej

var nere hos Jonson och Dharminis födelsedagskalas
fult ös skulle jag vilja säga, Kjell fiol, Khennet dragspel och Marie sång o gitarr

nu på förmiddagen har vi (Lennart då) bytt våra rum sovrum och gästrum
vi skall köpa en familjesäng på JYSK till våra gäster och en ny säng till mej



nått i den här stilen

Inga kommentarer: