mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 12 januari 2009

15 rör med blod blev jag av med i dag
+ att jag varit på "tuttklämning"
så nu har ont i vänster bröst
bröstvårtan ömmar
mindre kul
jag åkte upp till labb kl 7 och de var mycket folk
så jag kom inte in förrän halv 8 och de strulade från början
tjejen visste inte hur hon skulle göra och vad och varför
hon tillkallade förstärkning, men vad hjälpte de inte han häller fattade vad som skulle göras
jag hade en hel bibba remisser på prover som skulle tas
hon gick iväg och kom tillbaka efter ca 5 min
15 rör blod blev det och nu hade kl blivet 8 och cafét på lasarettet hade frukost
glad i hågen och hungrig i magen styr jag stegen dit
tänkte mej en smaskig macka och en balja kaffe
tro nu inte att livet är enkelt
BARA TEKAKOR och BAGETTER MED RÖROR
är de frukost de?????????????
inte en grov macka så långt ögat nådde
jag bad om två hårda brödbitar 1 kr styck
fick i alla fall lite i magen
åkte sen till jobbet och åt FRUKOST

Inga kommentarer: