mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 19 januari 2009

måndag morgon

Sitter här med min frukost
Skall ner till mamma och följa henne till distriktan
Mammas fot är INTE bra
ser ut att tillhöra en elefant

Har även lovat att handla och fika med mamma
Sen blir de jobbet

Vilken tur att jag har de jobb jag har
och att jag har den underbara chef jag har
AKE är TOPPEN har förståelse i detta
Hon vet att jag jobbar igen de jag varit borta,
behöver inte hålla på att ta ut komp och sånt
utan de löser vi själva liksom
Jag skulle inte kunna leva utan min chef.

Vi talades vid i går i kyrkan och vi konstaterade att hon borde få
församlings förbundets tapperhets medalj

om de nu fanns en sådan

1 kommentar:

Hannah Carpemo sa...

Ni får väl hitta på en egen medalj.:) och dela ut det varje månad..det kanske gör att ni får bättre sammanhållning i gruppen, ja eller så blir det tvärt om.:D

hälsa mormor!