mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 15 februari 2009

Alla hjärtans dag

en helt vanlig dag som avslutades med romatinsk middag på Bellamn
Var till mamma och jag blir så trött
Mamma sa i fredags att hon inte ville ha med väntjänsten när hon skall till hjälpmedelscentralen Så då sa jag att ja kan hämta henne och så åker mamma och jag men de var vist inte bra de häller

Hur skall jag göra för att de skall vara BRA,
hur jag än gör så är de inte till lags
jag blir så ledsen

Bytte nytt tyg på stolarna i köket hos mamma
ja de blev vist bra i alla fall

Men så räckte inte tyget till kuddarna!!!!!!!

Pärzon o Lennart har hämtat vår nya möbler i dag

På kvällen bjöd Lennart på middag på Bellman
så mysigt Anders hade en Alla Hjärtans meny

Inga kommentarer: