mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 19 mars 2009

*förbannad-skitarg-besviken*

hur in i h-vete dum får man vara???????????????

jag känner en person som har samma mamma som mej,
Den personen måste vara den största idiot som går i ett par skor
(och jag har inga syskon)

ja ja, de är jag!

Jag har ju varit till mamma tre dagar den här veckan
och tyckte nog att de skulle räcka om vi kom på söndag,
så var de tänkt,när jag åkte ner, för andra gången i dag............
men vad säger min mun??
jo då När mamma frågade om jag skulle komma i morgon så säger jag
Kommer till lunch......

är jag helt slut i huvudet?
varför säger munnen saker som inte jag vill?

jag orkar snart inte leva med den här idioten till kvinna

1 kommentar:

Bibbi sa...

Ja visst kan munnen ibland leva ett helt eget liv,man kan anse det.
Ibland skäms man t.o.m över vad den glappar ur sig hi hi hi

Kram på dig