mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 11 augusti 2009

att jobba

tänk va trögt de går ibland
jag har en massa saker jag skall göra
men jag gör dom inte...........
när livet utanför jobbet är STÖRRE liksom
jag skulle behöva vara ledig så jag kan gör de andra

men som tur är så jobbar jag ju "bara" halvtid

men som sagt jag skulle behöva fixa till mammas lägenhet lite till innan fotografen kommer, jag skulle behöva tvätta, jag skulle behöva fixa med vårat innan vi flyttar till baracken och skulle och jag skulle ................

2 kommentarer:

BIG-MAMA *viktop* sa...

Låter toppen att bara jobba halv tid...själv jobbar jag heltid...vill oxå kunna göra annat än bara jobba!! =)
Jaja just nu har jag semester *skönt* men den kommer ju att ta slut!!
Nu under semestern ska jag börja mitt flyt...och denna veckan kommer op-tiden!! kan säga att jag är glad, nervös, orolig och spänd allt på en och samma gång!!
Hoppas bara att allt går bra.

Ha en fortsatt trevlig vecka
KRAM

Bibbi sa...

Ja det är konstigt att tiden aldrig riktigt räcker till vännen.
Och att det finns så jäklans många "måsten".
Tänker på dig !

Kramar Din vän