mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 18 augusti 2009

lite nya gardiner

 

är ju inte van att ha insyn...och att ha persiennerna nerdragna känns då inte kul i detta lilla rum Man för klaustrofobi (heter de så?) Så jag köpte en sån där gardin som "alla" tanter skulle ha på 60-70 talet och satt emellan dom befintliga blå. Tycker själv att de blev bra.


 


samma här om jag drar upp persiennerna så ser ju alla som går förbi (loftgång liksom) men så hittade jag denna "tjusiga" spets sjal på Brödet o Fiskarna, även de tyckte jag blev bra, va tycker du?

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Bara jag sa...

Visst blev detta bra!

Karin sa...

Hej Mådde! Det blev superbra, framför allt spetsen från Brödet och Fiskarna. Jag saknar Myrorna, det är klent med second hand i Grekland. Ha det bra! Karin