mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 5 november 2009

ni får tycka lite synd om mej

 

fastnade med spännet på sandalen i datasladden eller om de var i rämmen på väskan.
Så jag föll handlöst i golvet och tog emot med handen och höften

handen svällde så jag tog en tur till city och Håkan
han kunde inget säg mer än att de var fel
så han tillkallade Peter
som skrev en remiss till röntken och ortopeden

efter röntken ner till akuten och vänta
läkaren kunde inte säga va de kan vara bara att de är FEL
så i morgon kl 10 blir de ny röntken, skiktrönken
båtbenet kan vara skadat.......
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Hannah Carpemo sa...

Men mormor då!man kan ju tro att du är släkt med farmor Astrid.:D Nu måste jag ju komma och ta hand om dig och hjälpa dig att komma i ordnig hemma..eller kan du vänta
14 dagar?;)

Mådde sa...

Tacka gumman men jag hoppas de skall vara klart när ni kommer

i dag känns de bättre i handen men har ondare i höften SUCK men får se nu kl 10 när jag skall på handröntken

längtar efter er

Hannah Carpemo sa...

ja men jag tänkte ju att vi skulle komma ner om 14 dagar..jag kan hjälpa dig om du vill.

Mådde sa...

nu hade jag tur
de är "bara" en regäl stukning
stödbandage + voltaren i 2-3 veckor

Karin Fogelberg sa...

Heja Mådde! Hur var det nu...ont krut förgås sällan eller :-)
Skämt åsido, skönt att det bara var en stukning och inget brutet båtben. Du blir fit for fight till decembers hektiska månad! Kram Karin