mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 6 juni 2010

GNÄLL



de är tre veckor nu på tisdag,
sen jag gjorde bort gäddhäng och volanger
Men de är INTE KUL
mycket värre än buk (runt om) och låren tillsammans

jag kan ju för tusan nästan inte göra nått
får inte lyfta får inte ha armarna över huvudet får inte sträcka mej
har svårt att sticka, svårt att ligga och läsa, svårt med ALLT tycker jag
de stramar och skaver hela tiden

men de skall väl bli bra i slutändan hoppas jag
de ser snyggt ut, utom just i "svängen" i armvecket
där är de svårt att tejpa och "brynjan" skaver
så nu är jag RÖD och de gör ont

jag vet jag har bett om de själv, har t.o.m betalat för de själv
men för den skull behöver det ju inte vara besvärligt och ont

tejpar med Micropore och nu har jag köpt Mepiform
som jag skall sätta i armväcket få se om de blir bättre
tänkte nästan köpa skavsårsploster

Inga kommentarer: