mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 23 oktober 2010

En dag med Gösta



i går gjorde jag nått SKITKUL
jag var förmiddagens radio kompis
fick sitta i studion och även tala i radio
Gösta och Annika är helt underbara

när jag kom var de Johanna som tog hand om mej
de var ju snökaos i Stockholm så Gösta hade inte kommit

Började med att jag fick vara med och vara TYST (men jag fick andas)
och vara med när halv 9 nyheterna sändes

från kl 9.30 satt jag i studion och hade den GULA MICKEN

när jag ringde innan och skulle höra hur dax jag skulle vara där
sa Gösta att jag inte behövde ha nått med mej men BULLAR är ju gott
Jag hade ju inga bullar (när jag bakade sist så jäste inte bullarna)
men jag hade lite Jak-kött
snacka om att de blev en succé

vill gärna gör om dagen

TACK GÖSTA o ANNIKA

Inga kommentarer: