mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 25 januari 2011

problem + glada dagar i soffan





kommer inte in på bloggen alla dagar
och med denna dataskärm ser jag inte va jag skriver
håller på att fixa en NY som de går att läsa på
lite av vitsen med dator att man skall kunna läsa text

sen är de glada dagar i soffan med stickningen
har fixat ett par gula sockor med häl (barnstorlek)
två par snurrade utan häl (ett par till Dexter ett till Annaeva)
dagisvantar som sedermera blev SMS vantar
och nu är de tummvantar till Linus på G

i går kväll på keramiken började jag på en TEKANNA
drejade en klump på 2 kg
så i dag är de träningsvärk i handleden

1 kommentar:

Karin sa...

Kul att du är igång igen på bloggen! Har saknat dina små "reportage" och tankar! Greklandskramar