mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 18 mars 2011

kontakter och efterlysningar





i veckan ringde jag till radio Västmanland och deras efterlyst program
jag hade hittat ett kort på BEA och mej när vi var 5-6 år
har inte sett Bea sen jag flyttade från Källgatan feb -55

när jag lagt på luren tog de så där en 5 min så ringde en kille
som varit kompis på Beas bror,
han talade om att brosrsan jobbade på brandförsvaret i västerås, men var Bea fans viste han inte
jag bestämde att på efm skulle jag ringa brankåren och fråga efter honom

så ringde telefonen igen
nu var de en kusin till syskonen som ringde
han viste att brodern jobbade på brandkåren men var Bea fanns viste inte han häller

ja ja jag skall ringa på efm

så när jag står och skalar potatis
RING RING...nuär de BEA som ringer
brodern har fått veta att jag sökte henne och han ringde och berättade för henne

sånt här tycker jag är kul

Inga kommentarer: