mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 9 juni 2011

i morgon är de begravning

la mej vid 22.30 tog mitt lilla piller och SOMNADE
så skönt
men så strax före 4 i morse så vaknade jag och kunde inte somna om........

i morgon är de begravning
och jag skall ju inte göra nått med den
ju jag skall ta mej dit
har fått nått dunder att ta
och de tror jag nog jag MÅSTE

nu försöker jag komma på vilka vi INTE räknat
vilka som sagt skall komma till Församlingsgården
tycker de är lite konstigt de är bara TVÅ som anmält till Fonus

visserligen är (var) mamma gammal och inte varit med på så mycket på sistone
men fler än två borde komma.....men men de är ju skolavslutning så dom är väl på nån student

Mamma hade ju en lite förkärlek för pappersnäsdukar..*fniss fniss*
måste alltid finnas minst en förpackning oöppnad helst två i sängbordet
och hon hade ALLTID en förpackning i väskan en på bordet och en näsduk i handen

så till begravningen delar vi ut varsin förpackning
man får psalmbok agenda och en förpackning näsdukar

sen när vi sjungit och gråtit klart + lyssnat på Pia som skall sjunga och Kerstin som skall spela sommarmusik blir de sill o potatis.....kaffe o biskvi (eller piggelin för oss om inte kan äta kaka)

Måd o Lenner
Annaeva
Hannah o Henrik
Dexter o Lova
Pärzon o Ullis
Anton o Niklas
Eva o Roffe
Elsa
Rut-Mari
Ann-Katrin
Kerstin
Pia

1 kommentar:

Ellinor sa...

Jag tror och hoppas att ni får ett fint avslut!Lovar att tänka på dej/er
Kram till både dej och Lennart
Ellinor