mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 4 oktober 2011

att känna ORO



ibland känner jag en märklig ORO
och NU ÄR DE IBLAND
om jag tittar runt om mej
så behöver jag INTE känna denna ORO
men hela mitt innre är i uppror
fattar inenting
saker som hände för 10-15 år sen dyker upp
och dom personer som var inblandade i detta
är ju döda och begravna för länge sen

jag vet:
ta ett steg åt sidan och sen rakt fram igen
men hur stiger man åt sidan????
hur går man rakt fram igen?????

jag vill fly
men från vad?
men till vad?

NU tar jag i alla fall en mugg kaffe.....
senare på fm blir de B12
efter lunch optikern
och i kväll skall jag lära mej


sticka raggsockor på rundsicka
så båda är klara samtidigt...fiffigt

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Jag känner igen känslan och vet inte hur man gör för att undvika den men jag tror inte att man kan väja utan försöka gå rakt fram...spöken försvinner ju i ljuset*ler*Kram Ellinor

Mådde sa...

mina spöken räds inte ljuset....men dom tycker inte om att "pratade" om....men oftast vet jag inte vad de är för spöke...känns som en figur av rök eller dimma...halvt genomskinlig hal som en ål