mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 31 oktober 2011

vilken MISS men bra blev de

 HUR KAN MAN GLÖMMA KAMERAN HEMMA
ja vi gjorde de i alla fall
fattar inte men så blev de


 åkte till Östanbäck för att köpa adventsljus till Dexter o Lova
frågade Kjell o Gunilla om dom ville hänga på...och vist kul med lite utflykt
när vi kom dit var de tomt i ljusboden men vi ringde till munkarna
telefonen stod på disken och en lapp med numret
FÖRVÅNING i luren......men vi har inte öppet i dag....
ja men försökte jag de står på eran hemsida...
ja ja Nils-Olov kom i alla fall ner och snart kom fler munkar
och alla såg lika förvånade ut...vi har inte öppet i dag
Men väl hemma på kvällen kollade jag hemsidan deras
och ju då de skulle vara öppet sön 30okt fram till 17.30
Vi fick i alla fall köpa vårt ljus
och Nils-Olov visade oss BYGGET
de är långt kvar men den 20 juni kl 10 skall de invigas?!?!? hur ska de gå till
 ja då var ljuset köpt
och när vi kommit hem
kommer jag på
undrar om dom har nån ljusstake till den
får ta reda på de Om inte ringa till Nils-Olov och beställa en



 Efter besöket hos Munkarna i Östanbäck åkte vi för att äta middag
hade fått en kupong av Kjell o Gunilla
vi åkte till Slow Down på Djuphamnsvägen
rätt nytt ställe öppnade i augusti tror jag
inte så illa

Fläskfilé o klyftpotatis o bea..
(jag tog såsen i en skål på sidan)

alla bilder är hämtade från nätet denna gång
på grund av hjärnsläpp
och på kvällen blev isaBella klar kisse nr 70


3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste bara säga att du är fantastisk som virkat så många Hjärtekatter! De är så himmla fina, och vad jag kan se så är de olika allihop, vilken beundransvärd insatts!

Anna sa...

tröttnar du inte på att göra samma mönster hela tiden? :)

Mådde sa...

Anna....ingen kisse blir lika och de är ju 10 delar i varje katt ...så de blir ju olika hela tiden i alla fall