mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 2 november 2011

jag GRÅTER o SKRATTAR hjärtat slår volter

 fick ett litet paket med posten
jag fick inte öppna det på en gång
hur spännande som hellst
  så äntligen ringer de på dörren
 de var TVÅ SÄCKAR med garn
 och i lilla paketet en påse godis och ett underbart brev
 jag skrattar och gråter av glädje
tänk att alla dessa kvinnor har skänkt garn till MEJ
jag känner dom ju inte "på riktigt"
känner alla från FB

HUR SKA JAG KUNNA TACKA


nu har vi varit till IKEA och köpt en del till
till min garn hylla
så tar jag med en stor kasse upp till stugan oxå
jag är så glad för allt garn

12 kommentarer:

Elin Markusson sa...

Men så underbart härliga bilder! Du är så värd allt detta goa Måd! <3<3 Värmer i hjärtat och se din glädje, och jag tror många instämmer med mig! :)
Kram Elin

Maritha sa...

Åååå ,vad härligt Måd! Du är värd vart enda nystan! :) Jag hoppas att det jag skickat till dig med shenker oxå kommit fram eller kommer snart! ha det gott och var rädd oim dej! <3
Kram

Carina Reeve sa...

Du är värd varenda cm garn! Tänk vad glädje du skänker andra med dina verk. Ett hjärtaav guld har du!

Ellen modin sa...

Stor kram till dig åsså passar vi på mä en" gruppkram" till oss alla på cafet;0)

Anonym sa...

Vad kanonfint gjort, du är verkligen värd detta, så många katter som du gjort, som gläder andra. Kram!/ Ann-Sofie

in-knit sa...

Åh va kul att se!Håller med Elin,du är så värd det, underbara Måd!
Jag är så imponerad av dig och din produktivitet!
Kram Ingrid

Anonym sa...

Hejsan Måd....

Ja vi här i Finland hann inte med riktigt med.....
Men du vet hur uppskattad o beundrad du är!!

Många kramar Helena

Anna sa...

grattis till allt fint garn :)

Anelma handarbetar sa...

Oj oj vad du är vad allt detta.

Kram

Smycka sa...

Hej Måd! Du är värd varje milimeter garn och mycket mer! Blir så glad och tårögd bakom min skärm när jag ser och läser din lycka! Har följt dig ett tag i bakgrunden via en gemensam vän, Anette Stohlbin och ett annat forum. ;) När jag såg dig på virkcaféet blev jag glad för du är alltid så positiv! Hoppas att du finner något fint att göra till dig själv med merinosilkgarnet! Massor med kramar Ulrica =o)

TruckerElin sa...

Hoppas att du har haft en toppen dag idag Måd! :)
Kram till dig!

//Elin W

Inge sa...

Är väl för tidigt att önska dig God Jul redan nu, men... :)
Önskar dig en riktigt fin helg och många härliga garnstunder.
Och heja FB och Online virkcafé!!