mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 15 december 2011

JAG en överlevare och pysslare

Ha Ha jag överlevde ......
jo de är sant, jag lever trots att jag varit hos tandläkaren

efter besöket på folktandvården åkte vi ner på stan en sväng
köpt fotopapper till årets julkort och så köpte jag
lera för att fixa mina virknålar...


















dessa är nu ERGONOMISKA PÅ RIKTIGT
för den är ju gjort efter MIN HAND
De blev tre nålar på en förpakning lera,
leran kostade 25kr på panduro
och sen blev de 20st små små knappar oxå

Ergonomiska nålar kostar runt 100:-/st
om jag skulle köpt en färdig
som dessutom inte är gjort för min hand

2 kommentarer:

Smycka sa...

Himla smart! En fråga, stelnar leran sen eller är den mjuk hela tiden? Vilken fin bild det är på er högst upp på sidan! =o)

Emma sa...

Vad heter leran? :)