mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 20 december 2011

så tokigt de kan bli...

åkte ut till Erikslund för att köpa en försenad födelsedagspresent till Picko
ta en fika på IKEA och åka hem....
nja nu blev de inte riktigt så
in en sväng på Clas O köpte baterivärmeljus att sätta i pepparkakshuset
en sväng in på IKEA och vips så hade vi en julklapp till köpt
Men var inte vi klara??

när vi åkte hem kom vi på att vist tusan vi skulle ju köpa
Biskopens glögg på bolaget
ja men då åker vi ut till Hälla då...
och sen behöver jag en flaska renat
för att göra julsnapps o egen glögg....mycke glögg blir de

ja men är man på Hälla kan man ju gå in på
STADSMISSIONEN
och vad händer då?????
jag hittar en julklapp till::::::::::::::

Hem och fundera vilket julkort som skall sitta i hissen
("alla" i trapphuset sätter ett julkort i hissen)
Kjell o Gunilla har satt upp sitt, i år blev dom först


så när de var gjort lite mer virkning
och då kommer jag på att jag skall fixa TRE julklappar till
så jag måste ner på stan igen....ha ha de här är ju inte klokt

men roligt är de

1 kommentar:

Bibbi sa...

Nå, D sover i garaget UTAN värme...
Tjejerna i varsitt rum,
Jag med gubben, TROR jag....
HUR FASEN BLIR DENNA JUL???????????

Måste fårska IMORGOON :D

Natt ni goa <3