mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 22 januari 2012

att vara detektiv tar på krafterna



har försökt klura ut vem min hemliga vän är
trodde ett tag att de var C....men de stämmer inte
nu tror jag mer på S....
men eftersom jag inte kom in på hennes blog
nu i kväll kunde jag inte kolla

men de lutar åt Bromölla (nu ser de ut att vara Örebro)

just nu i alla fall
men jag kan ju ha helt fel igen

glömde ju fråga men hemlige vän...
har du ätit tårta i veckan?? (ingen tårta)

FEL IGEN DÅ

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nej ingen tårta.

Dessa är en av de större sevärdheterna i min kommun: http://images.citybreak.com/image.aspx?ImageId=215026&width=350&height=350&crop=1

Erica sa...

jo min blogg är rätt ny men på virkcafeet har jag varit en tag du kan ju ha missat mig .. vad många hjärtekatter du har gjort ..

Anonym sa...

Man behöver inte äta tårta, finns annat gott att äta som glass, vilket är en favorit ;)

Anonym sa...

Tänk kritaperioden på sevärdheten.

Det är sammansatt av runt 3000 delar formsatt keramik. Tillverkaren finns i min kommun, ett stort företag. Företaget sysslar med något som du är i "behov" flera gånger om dagen (inte mat, inte kläder).

Ge inte upp, du närma mig!

Anonym sa...

Du är väldigt nära, känner du inte att det bränns?