mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 11 januari 2012

Blir så GLAD

Jag skrev till Berget i går och i dag fick jag veta att de finns plats
REDAN PÅ MÅNDAG
och inte nog med de de är ju


JONAS JONSON som håller i retreten
trodde ALDRIG de skulle finnas plats på den

TANKAR OCH BÖNER - i några av mina psalmer

Retreatledare är biskop em Jonas Jonsson

En retreatdag på Berget7.30 Väckning med psalmsång och klockor
8.30 Mässa
Frukost
10.15 Bibelmeditation
12.00 Vägledning – ett kort föredrag
12.45 Middagsbön
13.00 Middag
16.00 Bibelmeditation
17.30 Vesper
18.00 Kvällsmat
20.15 Te
20.45 Completorium



så såg de ut förra året jag var där första veckan i februari

1 kommentar:

Ellinor sa...

Jag blir glad över att DU blir glad!Hoppas att du får ro och vila/kram Ellinor