mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 27 januari 2012

en ½ fredag, nu hel fredag

 då var stolsdynan klar ....
eller om jag ska virka till några på sidorna 
ja ja vi får se
den funkar ju 

lunchen bestod av 
Palt, fläsk, vit sås och "egna" lingon

och nu håller jag på och räddar livet på raggisarna

men jag vill ju virka på mina SOFFLOR
Raggi
men man dagen är inte slut
har nästan inte virkat nått ...nu är kl 23 och jag tar några varv

de blev lite pizza från frysen och lite vitt


sen kom Hannah o Henrik med en påse påsar
får se va de kan bli av detta
dom små med elefanter skall jag i alla fall ha mina ofärdiga virkningar i
kaffepåsarna ja vi får se...*fniss fniss*





2 kommentarer:

Catarina sa...

Hej Måd!
Vilken underbar blogg du har =9
Va ju tvungen att titta in när jag såg att Sanna hade gjort designen åt dig.
La till mig som Följare =)

Ha nu en riktigt go helg.

Häls. Catarina (Virkcaféet)

Emma sa...

Vad fint du gör! Och vilken fin design du har fått :)