mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 3 februari 2012

en helt vanlig fredag

cykla cykla 
inget fel på lilla hjärtat

 dagens Lunch en fiskgryta med kikärter
ser ut som ärtsoppa men de är de INTE
kvällsmaten Levergryta Lingon o potatis

här sitter Lennart med ComHem suport
alla TV kanaler försvann
men nu har vi fler än vi skall
ja ja få se hur de slutar
 lite fredags mys....chokladpudding (mannagrynsgröt med choklad)

kisse nr 79 klar i dag Dexter funderar på va den skall heta....

 och så ska de borstas tänder
en saga och två sekunder

2 kommentarer:

Smycka sa...

Skönt att det inte är fel på ditt hjärta! Maten ser jättegod ut. Hoppas det löste sig med ComHem. Söta barn! =o)

Susanne sa...

Hej Måd,

Nu är jag här och kikar runt lite. Eftersom jag fått ont i fingret (kanske av virkandet) så tar jag det lugnt med virkandet och stickandet till svullnaden och smärtan gett med sig, och då behöver jag lite inspiration under tiden så nu är jag här hos dig och hälsar på. Hjärtekatterna är underbara men de är nog för avancerade för mig än så länge, men så småningom kanske jag kan göra en misse. :)

... och du berättar väl vad katten fick för namn till slut? :)

Kramen från Susanne