mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 2 februari 2012

jakten på en dammsugspåse


jag har en Hugin titan dammsugare Inte ny (10 år) men den funkar
i dag när jag skulle dammsuga så började jag med att byta påse
eller rättare sagt ta ut påsen och slänga den i sopnedkastet

och sen in i städskåpet för att ta en ny påse som låg på hyllan
trodde jag .... de fanns ingen påse .... så jag slapp dammsuga just då i alla fall

ja ja Hannah och jag skulle ju ut och kolla lite så vi åkte till Coop Extra
jo då där fanns 1000 olika dammsugspåsar men INGEN till just min modell

i kväll var Lennart och jag en sväng till ICA maxi på Hälla med samma resultat
så vi for till COOP Stenby och där fanns de påsar 4 st för 89:-

Nu tänker jag leta rätt på tygpåsar som man tömmer....
vet att de skall finnas på nätet

kram och god natt



1 kommentar:

Anki K sa...

Här finner du påsar till din dammsugare, http://www.dammsugarpasar.nu/Step2.aspx?brand=HUGIN&model=TITAN

Kram Anki K