mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 3 mars 2012

120303

vilken dag vilket underbart väder


var ner på stan en sväng och köpte 10 m kabel
och tog en macka med ägg och ansjovis på Frällsis 



sov en stund på balkongen 
och sen blev de "ostkorv" svampstuvning och ugnsrostade rotsaker


 de blev att virka en mössa till då
så nu är allt garn slut ...
ja jag har lite rosa kvar men inte många meter
och till melodifestivalen blev de varm macka o te
svampstuvning och skinka

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Jag måste bara få skriva och tacka för virktips till både våffel- och dubbelvirkning! Jag har som nybörjare provat båda med lyckat resultat. Dessutom har jag kikat runt på din blogg och tagit del av alla fina bilder och texter. Tusen tack för den härligt positiva känslan du förmedlar och ärligheten när allt inte känns rosenrött (inte ofta man ser på en blogg). Tack!

Annica