mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 29 mars 2012

Ärtsoppa o pannkaka......

blev de inte i dag men en hel del annat trevligt


 soppa på Församlinghemmet så god så god
tack Ragna och Barbro som kokat
köttfärssoppa ostmacka

 Jan-E. skall ha kurs i cykelsäkerhet
 så blev de musik kryss....
här är de Elsy som fyller i rätt rad
 Pi spelar och svarar så gott vi kan
 HIPP HIPP de blev alla rätt

 så blev de kaffe och kaka
SOPPA över...10:- för en lite

 När vi kom hem hade jag POST
ett underbart paket från min Hemlige vän
på Online Virkcafé
ha ha jag vet vem hon är Viola...
inte nog med de
jag hade ett paket från KINA oxå
en liten varvräknare som jag fått av en annan vän på Virkcafé
TACK ELIN så gulligt av dej

 Bakade kubb...
hjorhonssaltet var inte de bästa och bittermandlarna för få
tanken är att kubben skall till KUPAN i Tärnaby
 KVÄLLSMATEN....stekt korv, potatis och grön ärtstuvning
en av mina favoriträtter

 köpte påskliljor i dag här står dom i sovrummet
mitt emellan Rödluvan o Vargen

1 kommentar:

TruckerElin sa...

Va skönt att den kom fram till slut! Och att det bidde en lila, det gick egentligen inte att välja färg.., men jag bad lite extra snällt och det gick vägen :)

Ni verkar ha haft en riktigt mysig dag, det är så man önskar att man vart med :)

Kram