mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 28 mars 2012

en dag att fira

 Måste bara visa mitt våffeljärn
de är de BÄSTA I HELA VÄRLDEN
de får aldrig gå sönder
 i köket har jag oxå denna lilla hjälpreda
och den får häller inte gå sönder
för även den är bra
även om den är GAMMAL
 TRE korvkakor/leverkaka
 och en kladdkaka a là Dexter
 så blev de då lunch KORVKAKAN
så himla gott
 kom ju på att jag inte fotat Fågelbordet sen kommit på pinnen
Vist är de fint ... händig gubbe jag har
 Farmor Astrids korintkakor.....familjens favoriter
 och så kom solen fram i 20 min och vi kastade oss ut
 jag har fått ny kontakt med yttervärlden....
kvällsmat
Isterband och stuvad potatis
(jag bara smakade på korven, den var för god för mej)

ja och då undrar ni förståss vad vi firar
ju de onsdag...alltid nått

Inga kommentarer: