mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 1 mars 2012

Online Virkcafé = Damernas detektivbyrå


Då var de åter dax för hemlia övningar...
skall bli så roligt

  • FRÅGOR TILL BYTET:

  • Vilken sorts garn tycker du mest om? (Ull, akryl, bomull osv.) Är det något material du absolut inte tycker om?
 jag gillar alla sorter

  • Vilken eller vilka är dina favoritfärger?
plommon, lila, grått sånt melerat är så himla snyggt...men sen är de ju mycket som är vackert ALLA färger är ju snygga

  • Vad tycker du mest om att virka till våren?
de är ju trevligt att virka i ljusa bomullsgarner när de är vår och sommar 

  • Har du något drömprojekt att göra som är garnrelaterat?
men jag vet att jag skulle få ont i axlarna o nacken, men drömma kan man ju alltid

  • Vilken sorts virknålar tycker du bäst om/använder du helst? (Trä, metall, plast? ergonomiska?)
 trä och mina egena som jag fixat till med lera så dom blev ergonomiksa

  • Har du något hantverk du är sugen på, men ännu inte vågat/hunnit testa?
 skulle vilja smida ett eget knivblad

  • Vad tycker du om att unna dig själv?
 fräsiga nagellack (dock inte röda)

  • Vad gillar du helst att dricka? Någon speciell favorit?
 Vatten KAFFE o Te i alla dess former, vita viner

  • Favoritgodis?
 Lakrits och små mörka chokladpraliner

  • Håller du på med någon annan "skapande hobby", förutom virkning? (Spinna, scrapbooking, stickning osv.)
 stickar, tennbroderi, syr i skin, broderar lite

  • Någon annat stort intresse som du brinner för?
 släktforskning

  • Vilken slags böcker (ej virkning) läser du helst? (Deckare? Fakta? Romaner?)
 släkt romaner

  • Har du några allergier mot livsmedel?  Nej då äter allt.....



 
Paketets innehåll?
Minst 3 nystan (hela och fräscha ej använda), något gott att äta/dricka samt överraskning.
 
DATUM & ANMÄLAN: Sista Anmälan 2 Mars kl 23.59. Ni får veta eran hemliga vän senast den 4 mars
Paketet ska skickas senast den: 31 mars.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åkte du ofta mc på 80-talet?

Mådde sa...

*fniss fniss* Tänk om ändå gjort de... Nej du de gjorde jag inte....

SkåneÅsa sa...

Jaha då får jag utesluta dej:P Synd tycker jag, vore ju roligt om jag hitta rätt.
Du får ha det. Kramis Åsa {^_^}