mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 18 april 2012

att godkänna kommentarer



De påstås att jag inte godkänner vissa kommentarer?

och de är klart att allt godkänner jag inte
inte sexerbjudanden
inte ren skräp post
inte rena påhopp....finns en avsändare tar jag kontakt och frågar vad är meningen

MEN JAG GODKÄNNER ALLT FRÅN MINA VÄNNER

om de är någon som inte kan se sin egen kommentar
SNÄLLA TA KONTAKT MED MEJ DÅ!
jag vill ju inget hellre än att få små kommentarer på mina bilder och de jag skriver

tillberga@gmail.com

3 kommentarer:

Ellinor sa...

Kram och sov gott och gärna länge*ler*/Ellinor

sticktoka sa...

Klart att man inte godkänner alla kommentarer. :) Kram från Anette

Bitte sa...

Såg tjafset i går , och kan inte annat än tro att du godkänner , sedan är ju tekniken underbar det fungerar inte alltid som man vill

Sov gott i fjällen