mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 23 april 2012

ny vecka men nya dagar

en fm fika på fiket med snyggaste utsikten i byn
 dagens Lennart lunch blodpudding....
Men som tur var fanns de lite fisk kvar till mej

fixade klart Kristers present
han fyller ju år på onsdag
och på torsdag reser dom till Stockholm o Öland
så en blomkvast skulle varti otroligt dummt

 Lennart är skomakare

 friande Strömstarar
de är våren som droppar

köpte en köttbit på ICA (kort datum)
Pepparbiff av innanlår
färska champinjoner o lök, potatisgratäng och lite grönt
kan ju tyckas som rena lyxmaten en sketen måndag
MEN JAG TYCKER INTE OM helt NÖTKÖTT
jag är nog för lat....jag tuggar för dåligt för min mage
men champinjonerna o gratängen var supergoda
undrar vem som tappat toffsen

Inga kommentarer: