mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 28 april 2012

Lat lördag

 min frukost kompis...

en liten hexagontröja är klar
den skall till ett barnhem i Baltikum
 
så har jag börjat på en blå/grön

 frukost i min ensamhet....Lennart sov sin skönhetssömn
(jag gick upp kl 6 och han kom till 9)
jag sitter i ett TYST kök och bara MYSER '
så otroligt skönt

 Sjömansbiff på gång

 fm fika med melodikrysset

 Lunch SJÖMANSBIFFEN klar
 sista snutten på kakdegen
jag gjorde syltkakor
med fikonmarmelad

 Solen lyckades komma en liten stund
och vi "sprang" ut med ef m fikat
hallon moss med färska (djupfrysta) hallon

hemma gjord pytt...
ja ja de var den där pepparbiffen jag köpte för nån dag sen
MIN MAGE VILL INTE HA KÖTT (inte i "fast" form)
så i morgon blir de köttfärs

Inga kommentarer: