mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 5 maj 2012

en snöig dag

Tärnaby 7.45 i dag....

 nu håller vi på att äta upp alla räster
i dag blev de köttfärssås och makaroner

 en pizzabulle till mellis

 korv o gröna ärter...de är så himla gott

 en varm macka till hockyn

 och så kom haren...och så har vi en sjuk ringtrast

och så ser Tärnaby ut i kväll 21.45
de har snöat hela dagen
var är våren?
vet inte riktigt hur jag mår
inte är de riktigt bra
men jag vet nog
de är V:ås
vill inte
men
men
jag kan
ju inte vara
kvar här ensam
Jag vet ju att i juli är jag här igen
och att jag skall göra många roliga saker
träffa SLÄKTEN, fira 45 år bröllopsdag, fylla år
så de kommer att bli bra

1 kommentar:

Anki K sa...

En stoooor kram får du av mig! /Anki K