mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 8 maj 2012

från vinter till vår på 12 timmar

 ja ha då skall vi ta ner flaggan för den här gången...'
känns lika sorgoligt varje gång
ej då störmstaren

 hej då renarna
 vad vore livet utan fika paus
 och så var de dax för lunch
pytt i panna, fisk, veg lasange, kåldolmar och tacco buffé
 ett salladsbord jag inte sett sen vi var på julbord
de va lax och 4 sortes sill, röror och bönor och ärtor
morötter, vitlkål och jag vet inte allt
sallad, gurka, tomater och oliver i olika färg och storlek

 vist ja ägg halvor oxå
 och på min talrik blev de naturligtvis KÅLDOLMAR
 och så var de efterett o kaffe...
 detta är salladsbaren...
så va du gör när du kommet till Solefteå
besök restrurang Nipan
priset 75:- går ju inte att pruta på de...

 dagens virkprojekt
 och så var vi framme på Norrbygatan 3E 10tr
här var de grönt vill jag lova
och så här såg min kvällsmacka ut

Inga kommentarer: