mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 26 maj 2012

Pingstafton i stan

 Här stod jag och väntade på en kvinna som glömt sitt Biliakort i parkeringsautomaten
jag ringde upp 118 118 och kom till kvinnans dotter
men som tur var så var mor o dotter på samma ställe
nämligen VLT, så hon fick ta en liten promead till Turbinbron
och få tillbaka sitt kort
 en och annan MC var de allt på Fiskartorget i dag
Västmanland rund var på G

 får en tulpan se ut hur som hällst?


VLT loppet
två varv runt "stan"
 i Hamnen var de "Skärgårdsdagar"
 mitt nya hus
sitter vid bastudörren om ni undrar
 finrummet
 sovrum
 snygga tillbringare på Hamncafét
 och även en snygg man
När vi gick från Cafét hittade jag ett kuvert på marken
ett girokuvert som skulle till Swedbank
så jag la de på lådan
förstå vad ägaren skall undra om räkningarna
jag kanske skulle öppnat och ringt ägaren?
ja ja nu är de försent
för jag la de på lådan vid IKEA
för jag måste dit och köpa kuddstopp till Plupp


 Veteraner på vatten
 en stilla seglats


köpte ett kaninskin i dag
som jag skall göra en muff av
och virka "yttertygen"
av de vackra garnet från Estlan
och så blev han klar den lille rackaren
han står förövrigt på ett kaninskinnet jag köpt på torget i dag

Inga kommentarer: