mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 13 augusti 2012

i dag var de sommar....

 Då var Björns "hjälm" klar för leverans
han vet inte om de än
men den kommer om någon dag med postbilen
 och ett gäng syskondjur får oxå ut och åka postbuss
dom skall till Göteborg och bli vänner till syskon till hjärtsjuka barn
 Lennart jobbar i skuggan.....klipper "rönnhäcken"
 Jokksbäcken håller på att försvinna
vi behöver REGN
 en tur till skogen

 små små och torra torra
 var är vattnet på väg........
man kan tro att Lennart och Niklas rodde med full fart upp på land
men så är inte fallet
Gautajaure sjunker undan
 en trollslända landade på min skjorta
och tur nog så hade jag kameran i handen






 i kväll skålar jag för BIBBI som fyller år


 en myggsvärm
dom ser nästan ut som små fåglar
 konsten att njuta

kl 20.10 Solen försvinner bakom Brakko

Inga kommentarer: