mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 14 augusti 2012

våran tisdag

 nya små vantar ...
som vänter på en höst med kyliga mornar på väg till dagis

 en färdig köttfärslimpa från affären...
hum undrar hur de blir
 klara färdiga ät...
 med en härlig svampsås
de blev jättegott

 Lennart har börjat på ett nytt projekt
 en eld/grillplats
nu är i alla fall en bänk klar
och då blev de gofika

 jag har börjat på en beställning...
märkligt mönster .... men jag gör nog lite som jag vill tror jag

 och den här gråingen skall bli en vacker domherre innan jul
förstår inte att jag ALDRIG sett sånna förrut

 och så fick jag ett paket på posten i dag
en Hoya imperialis rauschii


så nu väntar jag på att den skall blomma
....om två tre år....

Inga kommentarer: