mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 12 januari 2013

så var de lördag

 en macka på stan
brödet var så degigt att de fick jag lämna
men kaffet var gott
 
 så var jag och hämtade denna UNDERBARA musmatta
som "lilla" Frida gjort åt mej i sitt skolarbete
Frida är en f.d konfirmand till mej
som nu går på sista året på gymnasiet
 
 Nettan o Micke åkte till Goa i morsse
så vi sitter här hemma och är avis
och äter indisk kyckling
 
jag upptäckte att jag virkat fel
så jag fick repa upp flera långa varv på min duk
Lennart var gullig och fixade lite mat
tjock kycklingkorv o hemfixat mos
 
 
så var de filmen om Cornelis på TV
vilka ögon....
vika texter...
vilken musik
 
så har jag kommit en bit igen då
synd att jag inte tog ett kort på de tokiga
225 m och jag skall hoppa över två
jo ja tackar jag hoppad bara över EN
snacka om att jag fick för många maskor
men nu skall de vara rätt...HOPPAS jag

Inga kommentarer: