mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 14 januari 2013

vår virkning o mat

 VÅR i KÖKET
lurat blåbärsris
inne i kökte en vecka
och så kommer bladen
 
 oj va jag funderade och funderade
hur i hela friden jag skulle göra
 
 och så var de så enkelt
ja så är de när hjärnan inte här helt med
 
 Lunch pytt i panna
egen förståss
och ägg o rödbettor
 
 blev en skvätt över
fick bli en liten bondomelett
hittade några sillbitar också
och en hård macka med skinka o ost
Nu åt jag upp så där 2/3 på en gång
och så åt jag upp rästen efter 1½ timme
 
lilla dock/nalle overallen tar form

1 kommentar:

Emmiz sa...

Hej !
Emma Hansson Svensson heter jag:-)
Bilden på din underbara stjärnoverall finns på Facebook, där jag såg den:-)

Finns det möjlighet att få tag i mönstret till denna!?
Så ska jag be svärmor göra en sådan t vår lilla tjej<3

MVH Emma
p.s . Jag finns på FB som Emmiz Hansson Svensson, m profilbild av mej o tvillingarna<3<3